Brev:
Hvor meget jordbær må vores søn på 11 mdr spise?
12. februar 2017
Alder:
11 mdr.
Hvor meget jordbær må vores søn på 11 mdr spise?
Kære Helen,
Vi har nu kørt den plan for mad og søvn og som du anbefalede til vores snart elleve måneder gamle søn, og mangler nu kun at skære en nat- og en dagsamning væk. Han spiser stadig utroligt lidt, men jordbær, appelsin og ananas smoothie er en af de ting han spiser en del af.
Derudover har han hård mave og det virker til, at det også påvirker hans manglende lyst til at spise samt at han har vildt ondt i tænderne.
Har læst dit svar til en anden mor om at fra 6 mdr må de spise en smule jordbær. Hvor mange jordbær må han maks spise på en dag, når du tager i betragtning at han skal have gang i afførringen og ikke spiser meget andet end det og en smule rugbrød og pasta (meget, meget, lidt)?
På forhånd tak.
Bedste hilsner,
os fra Spanien;)